Thursday, December 24, 2009

Kenapa kau datang lagi??

kenapa!! kenapa dan kenapa??
Di saat aku sudah melupakan kau
kenapa kau datang kembali
aku dah cakap mmg aku xsuke kau
xpayah la datang dalam hidup aku lagi
xpaham paham lg ke!!!!
aku taw mmg kau xkan penah paham ape yg aku mintak
aku mmg betul2 dah xboleh dengan kau lg
cukup lah..cukup!!!!!!!!!
ko pegi la cr org len asalkan jangan cari aku lg
aku xsuka taw..xsuka..bencii!!waaaaaaa=(
Ya Allah
aku xberniatt hendak membenci ciptaan-Mu
tapi mmg aku xleh nak bersama dia lg
tiap kali dia datang kat aku
perasaan tak suka kat dye membuak-buak
jauhlah dye dariku Ya Allah
berilah aku kekuatan untuk menghadapi dye
hanya itu yang aku minta dari-Mu Ya Allah
jangan la pertemukan aku dengan si dia lagi
jangan la, hanya itu yang aku minta walaupun aku tahu andai dipertemukan lg
itu takdir-Mu
siapalah aku untuk menghalangnya..
aku hanyalah hamba-Mu yang lemah
aku xkuat..aku taw aku akn lemah bila berhadapan dgn dye
aku lemah di saat dia datang dan aku taw dye akn menang
kenapa di saat dia datang aku yang kena lari dari dia..
kenapa????kenapa??kenapa dan kenapa!!!
sbb aku xsuka dgn kau laa..tak suka PAHAM..waa!!!!
kuatkan la hatiku Ya Allah

....................

kuatkan hatiku..
untuk berhadapan dgn dye di musim hujan mahupun musim2 lain
jgn pertemukan aku dengan ENCIK KATAK,PUAN KODOK,BAYINYA,ANAKNYEE DAN SELURUH 7 KETURUNAN nyaaa...
tolong lah aku Ya Allah..

kerana kau masuk bilik aku semalam, tergendala smua mende aku wat taw x...aduii...syok2 tgh chatting yg ko jln bwh meja aku nape!!waaaaaaa!!!puas hati ko fs,fb,ym aku xlog out..lalalala~~~trus aku msuk tdo..zzZzz..sbb ko aku terpaksa tido kat ruang tamu..isk!...seb bek aku xconference mase tuh,maunya aku nangis naty..huhuhu=)

p/s: pic beliau tdk boleh di paparkan dalam entry ini..HARAP MAAF~~

5 comments:

DiLa said...

ngahahahahaha!
wei!cita sal katak!
adoi ai..
aku ingatkan drama pasal sape la td..

weh..ko xkesian kat afiq ke?
kalo die bace ni mau nangis guling2..hak3

LaDy-Of-EaRtH said...

dila : huhu
yer ar psl katak!!=(
aku xreti nak wat ayt drama2 nih..
karang cop aku jiwang plak..ekeke

eh..
lek ar..
afiq xkan terase pnya..
katak tu aku tulis "PUAN" bkn "ENCIK"
ngahaha!!

pemetik bintang said...

kasihannya atul..hik3..ahaha..tetiba laki aq lax gatal g umah ko..hee~

Lemang said...

cium je katak tu. biar tukar jd prince charming. haha

.::.Lemuni.::. said...

xpasal2 1 umah kecoh..
haha

Thursday, December 24, 2009

Kenapa kau datang lagi??

kenapa!! kenapa dan kenapa??
Di saat aku sudah melupakan kau
kenapa kau datang kembali
aku dah cakap mmg aku xsuke kau
xpayah la datang dalam hidup aku lagi
xpaham paham lg ke!!!!
aku taw mmg kau xkan penah paham ape yg aku mintak
aku mmg betul2 dah xboleh dengan kau lg
cukup lah..cukup!!!!!!!!!
ko pegi la cr org len asalkan jangan cari aku lg
aku xsuka taw..xsuka..bencii!!waaaaaaa=(
Ya Allah
aku xberniatt hendak membenci ciptaan-Mu
tapi mmg aku xleh nak bersama dia lg
tiap kali dia datang kat aku
perasaan tak suka kat dye membuak-buak
jauhlah dye dariku Ya Allah
berilah aku kekuatan untuk menghadapi dye
hanya itu yang aku minta dari-Mu Ya Allah
jangan la pertemukan aku dengan si dia lagi
jangan la, hanya itu yang aku minta walaupun aku tahu andai dipertemukan lg
itu takdir-Mu
siapalah aku untuk menghalangnya..
aku hanyalah hamba-Mu yang lemah
aku xkuat..aku taw aku akn lemah bila berhadapan dgn dye
aku lemah di saat dia datang dan aku taw dye akn menang
kenapa di saat dia datang aku yang kena lari dari dia..
kenapa????kenapa??kenapa dan kenapa!!!
sbb aku xsuka dgn kau laa..tak suka PAHAM..waa!!!!
kuatkan la hatiku Ya Allah

....................

kuatkan hatiku..
untuk berhadapan dgn dye di musim hujan mahupun musim2 lain
jgn pertemukan aku dengan ENCIK KATAK,PUAN KODOK,BAYINYA,ANAKNYEE DAN SELURUH 7 KETURUNAN nyaaa...
tolong lah aku Ya Allah..

kerana kau masuk bilik aku semalam, tergendala smua mende aku wat taw x...aduii...syok2 tgh chatting yg ko jln bwh meja aku nape!!waaaaaaa!!!puas hati ko fs,fb,ym aku xlog out..lalalala~~~trus aku msuk tdo..zzZzz..sbb ko aku terpaksa tido kat ruang tamu..isk!...seb bek aku xconference mase tuh,maunya aku nangis naty..huhuhu=)

p/s: pic beliau tdk boleh di paparkan dalam entry ini..HARAP MAAF~~

5 mEmUji:

DiLa said...

ngahahahahaha!
wei!cita sal katak!
adoi ai..
aku ingatkan drama pasal sape la td..

weh..ko xkesian kat afiq ke?
kalo die bace ni mau nangis guling2..hak3

LaDy-Of-EaRtH said...

dila : huhu
yer ar psl katak!!=(
aku xreti nak wat ayt drama2 nih..
karang cop aku jiwang plak..ekeke

eh..
lek ar..
afiq xkan terase pnya..
katak tu aku tulis "PUAN" bkn "ENCIK"
ngahaha!!

pemetik bintang said...

kasihannya atul..hik3..ahaha..tetiba laki aq lax gatal g umah ko..hee~

Lemang said...

cium je katak tu. biar tukar jd prince charming. haha

.::.Lemuni.::. said...

xpasal2 1 umah kecoh..
haha

 
Copyright 2010 Pabila Jari Menari. Powered by Blogger
Blogger Templates created by DeluxeTemplates.net
Wordpress by Wpthemescreator
Blogger Showcase